понеделник, 31 март 2014 г.

Наричай ме пролет

     "Наричай ме пролет, защото аз ще ти разкажа за истинската Тя. Ще ти подаря нейните цветове, които смело шарят навред. Ще ти позволя неиния аромат, който омайва без жал. Ще ти прошепна нейната мелодия, която пропива в цялото ти същество и гради симфонични мечти. 
     Яростно разпуква ледове... за да ги поръси с топлина. Смело събужда заспал живот, за да му вдъхне от своята свежест. И гордо пристъпва, за да смае навред. Да, тя, пролетта!
     Ти, точно ти. Не се страхувай! Защото тя се носи на бленуван лъч и ефирно трябва да я разгадаеш.
     И аз съм нейно творение! Така нежно, крехко и мимолетно. Просто миг, но във вечността. Тук съм и ти разказвам за нея - която винаги ще се преражда.
     Затова наричай ме... пролет."





...Или моята снимка за месец март. 



31 коментара:

  1. Текста напълно допълва снимката! Красиво е! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така исках и аз, Поли, благодаря ти! :)
      Прегръщам те и аз!

      Изтриване
  2. ооо, разкош... толкова са красиви пролетните цветове, целунати от слънцето...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Алекс, благодаря ти! Много, много, много!
      Защото ако знаеш колко плахо подхождам към тези снимки...

      Изтриване
  3. Много нежно и поетично Гери. В теб се крие един поет. Може би е време да го пуснеш на свобода :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мими, много благодаря! :)
      Иначе за другото... Драскам си от време на време, просто наистина много обичам поезия. Но не съм показвала мои стихотворения досега... ;)

      Изтриване
  4. Геро, наричам те прекрасна пролет! И чакам да видя, ако почнеш да стихоплетваш какво ли ще излезе? С радост бих видяла!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хех, идеята беше, че прасковеният цвят разква, той е пролетта... ;)
      Иначе за стихотворенията - аз си пиша, ама не показвам, нямам това самочувствие и някак си остават за мен. ;) Така съм решила...
      Благодаря ти, че не ме забравяш, прегръдки, Марте, и да нагушкаш трите маймуни. :)

      Изтриване
    2. Ама все пак ще си го позволя, защото ми погали самолюбието... Благодаря ти за милите думи и за името, което си ми дала! :)

      Изтриване
  5. Гери,пожелавам ти все така розова пролет,както е започнала чрез този кадър!Да ти е ведро,слънчево и позитивно!Прегръдки,Слънчо!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Росинце, благодаря ти! И аз ти желая преркасна пролет, изпълнена с красиви мигове и незабравими емоции! Прегръдки и от мен, другарче мило! :)

      Изтриване
  6. Ах, красива прасковена пролет! Този цвят е вълшебен и красив! Ти си Пролет, през всеки сезон, Гери! Прекрасна си!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Кате, а ти си глътка вяра, която винаги прегръщам с благодарност! :)

      Изтриване
  7. жестока пролет, мн красиво и слънчево, Гери

    ОтговорИзтриване
  8. I am so happy for you...in Canada there is no spring yet...but I hope it will be soon.Hugs, my dear friend:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Zoki, believe in the spring and it will come very soon! :)
      Hugs and kisses, my dear Zoki! :)

      Изтриване
  9. Милата ми Гериии :* Прекрасно е... Всичко ! :*

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасно и вълнуващо написано Гери!

    ОтговорИзтриване
  11. Красиво и пролетно, като теб!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еее, благодаря... :)
      Поздрави, Тили, хубав ден ти желая!

      Изтриване
  12. За цалост чак сега виждам тази нежна и приказна снимка и протичам тези сладки думи...пролет. Наистина ме накараха да се усмихна. :) а недей да подхождаш плахо, напротив, бухвай се през глава точно в тези снимки. Точно преди ден разглеждах едни мои снимки, преди да започна да снимам храна, и ми стана мъчно за всичките дни прекарани в паркове, из поляни, сред цветя, в снимане и нищо друго. Така че грабвай смело фотоапарата и снимай каквото ти докосне душата! А кой знае, може някой хубав летен ден заедно да си направим една хубава разходка и просто да снимаме... :)
    Прегръщам те! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еее, Алекс, благодаря, благодаря за усмивките, които мми подари и ти на мен сега! Много ще се радвам, да знаеш. Така че само да си тук и да се засечем, лятната разходка ще си я направим задължително. :) Очаквам те, да знаеш!
      Прегръдщам те силно и аз!

      Изтриване
  13. Красиво, уханно, цветно, ефирно - наистина пролетно! :)

    ОтговорИзтриване